poniedziałek, 22 kwietnia 2013

MIT - KAPSUŁKI Z WITAMINĄ E POPRAWIAJĄ WYGLĄD BLIZN



Zdarza się, że ludzie kupując witaminowe suplementy diety w postaci kapsułek otwierają je, zamiast zastosować zgodnie przeznaczeniem, czyli połknąć. Wcierają je następnie w skórę w okolicach blizn, aby poprawić ich wygląd.

Niestety nie ma to medycznego uzasadnienia. Witamina E zawarta w kapsułkach jest formą do przyjmowania doustnego, czyli wchłania się przez błony śluzowe przewodu pokarmowego. W przypadku zastosowania na skórę nie zostanie wchłonięta.

Wygląd blizn zostaje w tym przypadku poprawiony przez masowanie skóry, więc wystarczy użyć dowolnego preparatu nawilżającego.


http://www.nutritional-supplements-health-guide.com



3 komentarze:

  1. Ostatnio czytałam o zachwytach dziewczyn, które wsmarowywały je w skórki i w paznokcie. Nie wiem na ile witaminy były w stanie coś zdziałać, ale chwaliły się dobrymi efektami. Może to wspomagacze i substancje nieaktywne?

    W każdym razie czuj się nominowana przeze mnie do wyróżnienia Liebster Blog Award, a po szczegóły zapraszam Cię tutaj: http://chwila-dla-mnie.blogspot.com/2013/05/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam olejku wit.E (jest to suplement diety) do codziennej pielęgnacji, fakt nie zmniejsza przebarwień, ale stan mojej skóry bardzo się poprawił.
    Zostałas nominowana przeze mnie do wyróżnienia Liebster Blog Award, szczegóły tutaj: http://nietoksyczna.blogspot.co.uk/2013/05/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O myślałam, że do wmasowywania w twarz sa inne kapsułki tzm. miałam kiedyś takie i nie były gładkie (jak do połykania), ale ztakim "ogonkiem", który sie urywało. Takie specjalnie do tego przeznaczone mogły mieć coś więcej, co ułatwiało wchłanianie witaminy E...wprawdzie mi chodziło jedynie o nawilżenie skóry i to działało. Ale zawsze uważam, że kuracja wewnętrzna jest skuteczniejsza od zewnętrznej, niemniej jednak czasem nie zaszkodzi połączyć obydwu. Co sie tyczy witaminy E, jest bardzo cenna - nie tylko dla urody, ale i dla zdrowia, warto poczytac o tym tutaj: http://www.jestemfit.pl/artykuly/porady/niedobory-witamin-a-klopoty-ze-wzrokiem Znajdziecie też przykłady, po które produkty z jej zawartościa najlepiej sięgac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde pozostawione słowo.